صفحه اصلی   |     آرشیو     |    درباره ما    |    تماس با ما    |    ارسال مطالب
 

<  موج تغييرات در بخش كشاورزي / طلعتي منصوب شد   (1392/10/24)
.

          

دهقان نيوز / وي که 33 سال است در حال خدمت‌رساني به کشاورزي کشور است، موقتاً به‌عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزي انتخاب شد.


به گزارش دهقان نيوز،
محمد حسن طلعتي که به‌عنوان معاون بهبود توليدات گياهي سازمان جهاد کشاورزي استان فارس در حال خدمت بود، سرپرستي اين سازمان را بر عهده گرفت.


محمدحسن طلعتي که 33 سال است در حال خدمت‌رساني به کشاورزي کشور است، موقتاً به‌عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزي استان فارس انتخاب شد که از امروز کار خود را از اين سمت آغاز کرده است.


گفتني است، مهرزاد خرد که تا امروز رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان فارس بوده است، کارنامه نسبتاً مناسبي در رياست خود در اين سازمان بر جاي گذاشته است. به همين دليل به وزارتخانه اين بخش منتقل مي‌شود، اما تاکنون مشخص نشده است که چه سمتي براي وي در نظر گرفته شود.

 

 
نظرات بینندگان
ناشناس 1392/10/24 - 18:18  

  تکليف رياست سازمان جهادکشاورزي خوزستان چه زماني مشخص مي شود؟با عملکرد مناسبشان!

خباز 1392/10/24 - 19:10  

  رئيس سازمان جهادکشاورزي آذربايجانشرقي کي عوض خواهد شد؟؟؟؟؟؟

ناظرفارس 1392/10/24 - 19:22  

  حالا بايدخوشحال باشيم ياناراحت؟ ديگه نميدونيم باچه خبرايي بايدخوشحال بشيم باچه خبرايي ناراحت فکرکنم بايد به متخصص اعصاب وروان مراجعه کنيم

کارمند جهاد از کرمانشاه 1392/10/25 - 00:07  

  کرمانشاه را نيز از ياد نبريد مهندس روئين تن به سازمان باز گردانيد تا جان تازه اي به سازمان بدهد کشاورزي کرمانشاه را فقط روئين تن ميتواند زنده کند وزير محترم اين حق را به ما باز گردانيد .

ناشناس 1392/10/25 - 00:35  

  هر چند که کاستي هايي هم در کشاورزي فارس مشاهده مي شد و شخصا گله و شکايت هايي هايي از بعضي مسائل دارم، ولي انصافا کاداستر، بانک جامع اطلاعات کشاورزي و کشاورزي هوشمند از جمله تلاش ها و سوابق درخشاني است که در کارنامه مديريت مهندس خرد به ثبت رسيده است.

کارشناس 1392/10/25 - 08:54  

  خوزستان رادريابيد تاوضع کشاورزي خرابتر نشده

جمعي از کارمندان 1392/10/25 - 13:47  

  جناب وزير، جهاد کشاورزي استان البرز بي صبرانه منتظر تصميمي هوشمندانه است.

جمعي از کارمندان 1392/10/25 - 13:47  

  جناب وزير، جهاد کشاورزي استان البرز بي صبرانه منتظر تصميمي هوشمندانه است.

مهرزاد 1392/10/25 - 15:33  

  کاداستر و بانک جامع اطلاعات کشاورزي ربطي به آقاي خرد ندارد و در زمان آقاي رضوي شروع و براي 8 شهرستان هم انجام گرفته بود. لذا اينها در سوابق درخشان آقاي خرد نيست و فقط ايشان بهره برداري نمودند.

ناشناس 1392/10/25 - 19:30  

  جناب وزير، جهاد کشاورزينمي شود از حضرتعالي تقاضا داريم اين پير مردان را ديگر آزاد نمايد تا جوانان بيايند

کارشناس جهاد زنجان 1392/10/26 - 13:15  

  زنجان - خبرگزاري مهر به گزارش خبرنگار مهر، جمشيد انصاري ظهر سه شنبه در اولين جلسه کارگروه امور زيربنايي آمارهاي اعلام شده در رابطه با اقدامات زيربنايي در جهادکشاورزي استان را قابل قبول ندانست و ادامه داد: طي سال گذشته از مجموع 56 طرح مصوب كارگروه زيربنايي در حوزه كشاورزي، فقط 10 مصوبه عملياتي شده و درخصوص 46 مصوبه هيچ اقدامي صورت نگرفته است و بايد با آسيب شناسي، علل كندي اجراي مصوبات كارگروه در سال گذشته بررسي و مصوبات هرچه سريعتر عملياتي شود. استاندار زنجان ادامه داد: با توجه به اينكه از مجموع 56 طرح مصوب كارگروه زيربنايي در حوزه كشاورزي در سال 91 ، درخصوص 46 مصوبه هيچ اقدامي صورت نگرفته و تنها در حدود 20 درصد طرح ها بصورت درصدي اجرا شده اندو از اين تعداد فقط يک طرح به بهره‌برداري رسيده است. ، نيازمند بررسي علل عدم تحقق مصوبات كارگروه هستيم. انصاري ادامه داد: سازمان جهادکشاورزي بايد جهت سهولت کارها در بخش امور زيربنايي برنامه‌ريزي اصولي انجام دهد و چنانچه سيستم جهادکشاورزي درست عمل مي‎کرد آمارهاي اين سازمان بايد بهتر از اين مي‌شد.

مهدي 1392/10/26 - 18:55  

  آقا مهرزاد هنوز شما مفهوم کاداستر رو متوجه نشدين شايد نقشه اي که با GPS دستي وبدون اطلاعات توصيفي در زمان آقاي رضوي منظورتون هست برادر من "هرگردي گردو نيست" فقط کافيست به اينترنت مراجعه فرمائيد و بنويسيد "کاداستر اراضي کشاورزي فارس" انوقت به حقانيت مهندس خرد پي مي برين هرچند کسي که خودشو بخواب زده باشه محاله که بشه بيدارش کرد. البته من هم نظر ناشناس رو قبول دارم خرد تفکر نويني رو نه تنها در کشاورزي فارس بلکه در کشاورزي ايران پايه گذاري کرد که با عقده هاي جنابعالي کمرنگ نخواهد شد هر چه دلتنگت ميخواد بنويس.

کارشناس 1392/10/26 - 20:46  

  دوباره برگشتيم سرخط واقعا به حال کشاورزان اين استان بايستي خون گريه کرد آقايون اگر خرد مدير خوبي بود چرا عوض کردين و اگر بد بودن چرا در وزارت از ايشون ميخواين استفاده کنين دليل عقب موندگي ما فارسيا خودبد بودنمون هست استاندارمون غيربوميه. نماينده هامون فقط بفکر راي خودشون و مديران خوب وتاثيرگذارمون هم اينجوري خدا مارو عاقبت بخيرنمايد

ناشناس 1392/10/26 - 20:47  

  وزير جان. استان .... تاحالا يک رئيس خوب نداشته همش دنبال مهماني گرفتن از کشاورزان وپيمانکارانند.همش سر اين چاه اين ايستگاه پمپاژ واون کانال واين طرح واون طرح گوسفند کباب ميکنن.

ناشناس 1392/10/27 - 00:17  

  وزارتخانه تبديل به کانون بازنشستگان مي شود با اين انتصابها!! جهادکشاورزي نيروي جهادي مي خواهد نه بازنشسته که در جلسات چرت بزند.

محقق- استاديار 1392/10/27 - 20:15  

  ما محققان مرکز تحقيقات کشاورزي و منابع طبيعي فارس خواستار تحول در اين مديريت مي باشيم. جناّب آقاي مهندس طلعتي: ما هم خيلي درد دل داريم و آطاق شما نبايد فقط جولانگاه افراد قبلي شود. انتظار داريم در خصوص مرکز تحقيقات هم تحولاتي را شاهد باشيم. کسي که به دولت تدبير و اميد اعتقادي ندراد در مديريت آن هم جايگاهي نخواهد داشت. به اميد دولت تدبير و اميد.

جواد 1392/10/27 - 22:06  

  اقاي طلعتي خواهشمنديم مديرزراعت رابهfao اعزام فرماييد تا ازنقطه نظرات علمي ايشان در دنيا استفاده شود

شبنم 1392/10/27 - 22:15  

  اقاي مهندس ، رييس مرکز تحقيقات ومديرزراعت فقط به درد مديريت جهاني ميخورند

کارمند 1392/10/27 - 22:37  

  حرف دل ما را آقاي محقق- استاديار بيان داشتند. اميد است که مسئولين عمل نمايند و مشکل کشاورزي استان تنها تغيير رئيس سازمان نيست.

عضو هيئت علمي 1392/10/27 - 22:41  

  مرکز تحقيقات کشاورزي استان بايد از مديريت سنتي رهايي يابد. ايشان با روابطي که با رئيس سازمان قبلي داشت و مشاور او بود با فشار زياد به اين مسئوليت رسيد و ما همه خواهان تحول در مديريت مرکز هستيم. اميدواريم مهندس طلعتي پيگيري اين خواست کارکنان باشد.

مهرزاد 1392/10/27 - 23:11  

  آقا مهدي البته واقعا بايد از آقاي خرد بخاطر حضور بسيار فعال در رسانه ها تشکر کرد دراينترنت هم همينطور. کسي منکر اين نيست ولي اين کاري که خرد انجام داد کاداستر نيست بي سواد، تعيين حدود اراضي اون هم با دقت کم است. ميتوني بگويي کارهايي حقوقي اراضي را کي انجام داده است؟ چرا از همون کارهايي که با جي پي اس دستي انجام شده حرفي نزدن؟! خواستند همشو بنام خودشون تموم کنند؟

مهرزاد 1392/10/27 - 23:13  

  بياييد مخارج طرح به اصطلاح کاداستر فارس را بررسي کنيد تا متوجه علت تبليغات بسيار وسيع آن در رسانه ها بشويد؟

رضا 1392/10/27 - 23:17  

  حالا که آقاي خرد رفته است حقوق هاي چند ده ميليوني مديران جهادکشاورزي فارس در زمانيکه به بهانه نداشتن بودجه اضافه کار و ماموريت همکاران را نمي دادند را بررسي نمائيد.

علي 1392/10/27 - 23:17  

  لطفا فکري هم بحال اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري فارس بکنيد آقاي طلعتي.

راحمي 1392/10/28 - 11:16  

  خواهشمند است نتايج تحقيق و تفحص از سازمان جهاد کشاورزي فارس نيز منتشر شود.آقاي خرد در نقش مجري صدا و سيما يا برنامه هاي تبليغاتي عملکرد بهتري خواهد داشت .

رضواني 1392/10/28 - 14:33  

  نظرات جواد و شبنم خيلي جالب بود.

رضايي 1392/10/28 - 18:11  

  بعد از رئيس سازمان جهاد کشاورزي، اولويت اول تحقيقات کشاورزي است. ما نياز به يک محيط بانشاط علمي و مديريت نوين هستيم.

ناظر فارس 1392/10/28 - 18:30  

  اگر مديران با تجربه و کارازموده سکان را به دست بگيرند خيلي بهتر است من در طرح کاداستر بودم با انهمه رنج و زحمت حق الزحمه ما را هم ندادند که حالا به نام مهندس خرد درج شود

جواد 1392/10/29 - 10:10  

  تحقيقات کشاورزي مانند دانشگاه يک محيط علمي است و مديريت هاي سنتي جواب نمي دهد. در چند سال اخير اثرات منفي اين مديريت سنتي را مشاهده کرده ايم. ما اعضاي هيئت علمي خواستار تحول مديريتي در اين مرکز مي باشيم تا نشاط علمي را بيشتر شاهد باشيم.

ناشناس 1392/10/30 - 00:25  

  دوستاني که منتظر تغييرات هستند نگران نباشند. داس مي چرخد همه جا خواهد چرخيد!!!!

ناشناس 1392/11/01 - 11:58  

  توجهي هم به سازمان جهاد کشاورزي استان تهران و البرز بيندازيد تا از روز مرگي خارج شود

کارمندان جهاد کشاورزي استان البرز 1392/11/01 - 13:08  

  جناب آقاي حجتي، رئيس جهاد البرز پس کي عوض مي شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خسته شديم از اين شرايط

ناشناس 1392/11/12 - 15:03  

  جناب وزير ريس سازمان جهاد خوزستان کي عوض ميشود

حقم را خوردند... 1392/11/21 - 16:07  

  ... جان با سوابق درخشان که در سازمان جهادکشاورزي استان فارس کرد ( 12 ميليارد تومان) ، و اطرافيان او . اميدوارم که درس عبرتي بشه واسه بقيه رئيس و روسا... آخه بيچاره فکر کرد اونم وزيره که کسي کاري به کارش نداشته باشه.....

مجتبي 1392/12/16 - 20:04  

  اقاي مهندس طلعتي در حمايت از توليد کنندگان نهال زحمت زيادي کشيدو روالي رو بوجود اورد که الگوي ماندگار همه کشور شود

ناشناس 1393/04/21 - 11:04  

  جناب آقاي حجتي ضمن احترام. لطفآبه فكر جهاد كشاورزي ايلام نيز باشيد ويك نفر قوي با فكر ودرايت تمام درتمامي واحدهاي كشاورزي وباسواد را جايگزين بازداربكنيد.

 
   
نظر شما :
نام
ایمیل
نظر*
   




http://www.bimeh.biz

 
 
 
بانک جامع اطلاعات نمایندگان بیمه